






Szanowni Klienci
W związku z problemami z dostawami towarów
bardzo prosimy o telefoniczne lub mailowe
potwierdzenie dostępności produktu.
Przepraszamy za niedogodności
Zespół Hifisystem
Diora Chors 5 czarny lakier
Cena regularna:
towar niedostępny

Opis
Kolumna podłogowa Diora Acoustics Chors 5
Idealne brzmienie, doskonały wygląd. Stwórz własną przestrzeń piękna i dźwięku.
Zadbaliśmy o każdy detal
Odkryj niezwykle oryginalne podejście do projektowania przestrzeni dźwiękowej dzięki innowacyjnym, wymiennym panelom dekoracyjno-akustycznym, które umożliwiają spersonalizowane dostosowanie do różnorodnych wnętrz i upodobań najbardziej wymagających miłośników muzyki.
Chors to synonim doskonałości i elegancji, uzyskanych dzięki wyjątkowej jakości wykończenia
Wykończenie obudów – dostępne zarówno w naturalnej okleinie lakierowanej bezbarwnym lakierem, jak i w szerokiej gamie kolorów lakieru – pozwala na idealne wpasowanie w każde wnętrze, oferując nie tylko niezrównaną jakość dźwięku, ale i wyjątkowy design.
Wnosimy nową jakość do świata audio
Chors to zestawy głośnikowe wykorzystujące obudowę zamkniętą, co w przeciwieństwie do popularnych obudów typu bass reflex oferuje doskonałą dynamikę sekcji niskotonowej. Każdy model w serii jest wyposażony w dwa przetworniki średnio-niskotonowe z ceramiczną membraną oraz kopułkowy przetwornik wysokotonowy, co gwarantuje precyzję i czystość dźwięku.
Specyfikacja
- Konstrukcja: 2-drożna, obudowa zamknięta
- Przetwornik wysoko-tonowy: kopułkowy, membrana z powłoką ceramiczną, cewka Ø 25,5 mm
- Przetwornik nisko-tonowy: 2 szt., membrana z powłoką ceramiczną, rozmiar Ø 170 mm, cewka Ø
35,5 mm, 11 mm wychylenia międzyszczytowego - Impedancja znamionowa: 4 Ω
- Minimum impedancji: 3,7 Ω
- Moc znamionowa: 120 W
- Czułość znamionowa: 90 dB (2,83 V, 1 m)
- Pasmo przenoszenia (-3 dB): 44 Hz – 22 kHz
- Pasmo przenoszenia (-6 dB): 38 Hz – 23 kHz
- Wymiary (wys. x szer. x gł.): 965 x 278,5 x 283,5 mm
- Waga: 20,5 kg
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.