







WARUNKI GWARANCJI I REKLAMACJI:
- Towary oferowane w sklepie internetowym Hifisystem są fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski
- Produkty posiadają gwarancję polskiego dystrybutora. Reklamacje gwarancyjne należy składać zgodnie z treścią gwarancji i na podany w niej adres autoryzowanych serwisów
- Wszystkie produkty objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową, zgodnie z przepisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
-Do każdego zakupionego w sklepie www.hifisystem.pl produktu jest dołączany paragon lub faktura VAT
- Reklamacje na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinny być składane pisemnie na adres sklepu wraz z reklamowanym towarem lub drogą elektroniczną na adres sklep@hifisystem.pl
- Reklamowany towar w takim przypadku należy dostarczyć osobiście lub wysłać na adres sklepu.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony. W przypadku braku możliwości naprawy, sklep wymieni produkt na pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe, zwróci nabywcy równowartość ceny produktu
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. W przypadku naprawy lub wymiany sprzętu na nowy, termin ten może się wydłużyć o czas potrzebny na przesłanie produktu do serwisu lub producenta oraz odesłanie go do sklepu, a następnie dostarczenie Klientowi
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty procedur reklamacyjnych pokrywa Klient (koszty przesyłek, ewentualnie koszty diagnostyki serwisowej sprzętu)
Salon firmowy: Warszawa Ostródzka 273/1 Pon.-Pt: 11.00 - 19.00 Sob.: 10.00 - 15.00 Telefony handlowe: 503-157-503 Kontakt elektroniczny:
|
