Szanowni Klienci
W związku z problemami z dostawami towarów
bardzo prosimy o telefoniczne lub mailowe
potwierdzenie dostępności produktu.
Przepraszamy za niedogodności
Zespół Hifisystem
Sonus faber Lilium
Opis
Zaprezentowana przez Sonus faber w 2013 roku na międzynarodowych targach Hi End w Monachium seria Olympica to powrót do głębokich korzeni jego tradycji. W 2014 roku firma powraca do Monachium z nowym projektem, pełnozakresowym głośnikiem wolnostojącym Hi End - Lilium, zbudowanym w oparciu o wiedzę i doświadczenia przy tworzeniu kolumn Aida.
Innowacyjność i technologia
Moc i delikatność. Dynamika i melodia. Pełnia i pustka. Uprzejmość i porywczość. Harmonia i chaos. Pozornie przeciwstawne silne kontrasty, które współistnieją w muzyce. Lilium zostały zaprojektowane na kształt tych wielkich kontrastów wyrażanych w muzyce.
Dwie oddzielne tożsamości choć działające obok siebie, współpracują w obrębie jednego kształtu. Stworzenie kształtu, który posiada dwa odrębne elementy było dużym wyzwaniem z technicznego punktu widzenia.
Specyfikacja
- konstrukcja: 3.5-drożna
- przetworniki: dynamiczne
- głośnik wysokotonowy: 28 mm H28 XTR-04 z ruchomą cewką, system magnesu neodymowego
- głośnik średniotonowy: 180 mm M18 XTR-04, system magnesów neodymowych, pierścienie Kellog/Goeller
- głośnik niskotonowy: 180 mm W18XTR-16, konstrukcja kanapkowa
- głośnik ultraniskotonowy: 260mm, konstrukcja kanapkowa, z podwójną cewką 64mm
- bass-refleks: brak
- podłączenie przewodów: Bi Wire (opcjonalnie podwójna para przewodów)
- impedancja nominalna: 4 Ohm
- podział pasma: 80 / 250 / 2500Hz
- skuteczność: 92 db SPL (2.83V/1 m)
- zalecana moc wzmacniacza: 100 - 800 W
- pasmo przenoszenia: 20 - 35 000Hz
- pasywna membrana w technologii "Zero Vibration Transmission"
- system wentylacji obudowy: "Stealth Reflex System"
- podział pasma: 80 Hz / 250 Hz / 2 500 Hz
- waga netto: 106.00 kg
- wymiary produktu: 1600 x 491 x 705 mm
Wykończenia:
Orzech włoski Czerwony
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.